Znaleziono 14 wyników

autor: Shoggoth
sob sty 09, 2010 11:17 pm
Forum: Płyty
Temat: Wasze muzyczne nadzieje na rok 2010
Odpowiedzi: 140
Odsłony: 336

The Who, Iron Maiden, Motorhead
_________________
I like smoke and lightning
Heavy metal thunder
Racin' with the wind
And the feelin' that I'm under
Born to be wild
autor: Shoggoth
śr sty 06, 2010 6:33 pm
Forum: Metalowy światek
Temat: Koncertowe marzenia... te realne i niekoniecznie...
Odpowiedzi: 216
Odsłony: 496

a ktoś w końcu jedzie na wacken?
ja na 99,9% jade tylko jeszcze bilety trzeba kupić
będzie zajefajnie!
_________________
I like smoke and lightning
Heavy metal thunder
Racin' with the wind
And the feelin' that I'm under
Born to be wild
autor: Shoggoth
śr sty 06, 2010 6:16 pm
Forum: Metalowy światek
Temat: Melodia, która chodzi za Tobą
Odpowiedzi: 2571
Odsłony: 6099

<r>ostatnio<br/>
<YOUTUBE id="ZpBjd52pnso"><URL url="http://www.youtube.com/watch?v=ZpBjd52pnso&translated=1">http://www.youtube.com/watch?v=ZpBjd52pnso&translated=1</URL></YOUTUBE><br/>
_________________<br/>
I like smoke and lightning<br/>
Heavy metal thunder<br/>
Racin' with the wind<br/>
And the ...
autor: Shoggoth
czw paź 01, 2009 6:36 pm
Forum: Metalowy światek
Temat: Melodia, która chodzi za Tobą
Odpowiedzi: 2571
Odsłony: 6099

za mną chodzą kawałki Black Sabbath Lady Evil i Heaven and Hell
_________________
I like smoke and lightning
Heavy metal thunder
Racin' with the wind
And the feelin' that I'm under
Born to be wild
autor: Shoggoth
sob wrz 26, 2009 10:08 am
Forum: Metalowy światek
Temat: Koncertowe marzenia... te realne i niekoniecznie...
Odpowiedzi: 216
Odsłony: 496

a pozatym nie zaglądalem na tamten temat
dlatego taki troche opóźniony jestem;-)
_________________
I like smoke and lightning
Heavy metal thunder
Racin' with the wind
And the feelin' that I'm under
Born to be wild
autor: Shoggoth
sob wrz 26, 2009 9:54 am
Forum: Metalowy światek
Temat: Koncertowe marzenia... te realne i niekoniecznie...
Odpowiedzi: 216
Odsłony: 496

pewnie dużo jest takich przeróbek.
ale nawet spoko są.
autor: Shoggoth
sob wrz 26, 2009 8:00 am
Forum: Metalowy światek
Temat: Koncertowe marzenia... te realne i niekoniecznie...
Odpowiedzi: 216
Odsłony: 496

<r>na temat wacken znalazłem fajny filmik:<br/>
<URL url="http://www.youtube.com/watch?v=zo91qrWblHU&feature=player_embedded"><LINK_TEXT text="http://www.youtube.com/watch?v=zo91qrWb ... r_embedded">http://www.youtube.com/watch?v=zo91qrWblHU&feature=player_embedded</LINK_TEXT></URL><br ...
autor: Shoggoth
czw wrz 24, 2009 6:46 pm
Forum: Metalowy światek
Temat: Koncertowe marzenia... te realne i niekoniecznie...
Odpowiedzi: 216
Odsłony: 496

jak już będe znał pełną liste koncertów na wacken
to kupuje bilety i jade!
oczywiście jeśli będą dobre zespoły narazie tylko immortal
autor: Shoggoth
śr wrz 23, 2009 4:16 pm
Forum: Metalowy światek
Temat: Koncertowe marzenia... te realne i niekoniecznie...
Odpowiedzi: 216
Odsłony: 496

a ktoś jedzie na Wacken 2010?
_________________
I like smoke and lightning
Heavy metal thunder
Racin' with the wind
And the feelin' that I'm under
Born to be wild
autor: Shoggoth
śr wrz 23, 2009 1:22 pm
Forum: Metalowy światek
Temat: Koncertowe marzenia... te realne i niekoniecznie...
Odpowiedzi: 216
Odsłony: 496

a był ktoś na tym ostatnim?
ja bylem to był mój pierwszy koncert
było super!!!
_________________
I like smoke and lightning
Heavy metal thunder
Racin' with the wind
And the feelin' that I'm under
Born to be wild