Strona 53 z 139

: śr lut 18, 2009 12:34 pm
autor: Merin
haha, smieszne! ja polecam to:
http://www.geradts.com/anil/ij/vol_006_ ... r005/4.jpg
_________________
Talk not to me of blasphemy, man; I'd strike the sun if it insulted me.
. . . from hell's heart I stab at thee; for hate's sake I spit my last breath at thee.

: śr lut 18, 2009 1:31 pm
autor: Kirk
I co w tym śmiesznego?

: śr lut 18, 2009 1:41 pm
autor: Merin
a kto napisal ze to ma byc smieszne, jestes nieludzki, jesli szukasz w czyms takim czegos smiesznego....
ivanhoe wkleil cos nie wiem po co to ja tez
_________________
Talk not to me of blasphemy, man; I'd strike the sun if it insulted me.
. . . from hell's heart I stab at thee; for hate's sake I spit my last breath at thee.

: śr lut 18, 2009 1:50 pm
autor: Kirk
Merin pisze:a kto napisal ze to ma byc smieszne
Zapoznaj się z tytułem tematu oraz nazwą działu.

: śr lut 18, 2009 1:53 pm
autor: Merin
no ale pomyslalem, ze skoro ivanhoe wkleja niesmieszne linki to ja tez moge
_________________
Talk not to me of blasphemy, man; I'd strike the sun if it insulted me.
. . . from hell's heart I stab at thee; for hate's sake I spit my last breath at thee.

: śr lut 18, 2009 2:29 pm
autor: firesoul
sarcofagowi to jakoś lepiej wychodziło...

: śr lut 18, 2009 2:55 pm
autor: Merin
czyli nie jestem oryginalny, byl ktos przede mna
_________________
Talk not to me of blasphemy, man; I'd strike the sun if it insulted me.
. . . from hell's heart I stab at thee; for hate's sake I spit my last breath at thee.

: śr lut 18, 2009 3:03 pm
autor: firesoul
Problem nie polega na braku oryginalności tylko polotu i błyskotliwości. Sarcofag to ma a Ty nie i dlatego te próby naśladownictwa wypadają po prostu dość rozpaczliwie

: śr lut 18, 2009 3:08 pm
autor: Merin
tyle, ze ja nie czytalem co pisal sarcofag, wiec trudno mowic o nasladownictwie
poza tym tak jak piciu mam zly dzien
_________________
Talk not to me of blasphemy, man; I'd strike the sun if it insulted me.
. . . from hell's heart I stab at thee; for hate's sake I spit my last breath at thee.

: śr lut 18, 2009 3:16 pm
autor: firesoul
Tutaj może nie czytałeś ale ogólnie jesteś dość dobrze uświadomiony co i jak pisze sarcofag, więc trudno mówić o nieznajomości jego stylu