Leash Eye - Hard Truckin' Rock
Moderatorzy: piciu6, Sanctified
Leash Eye - Hard Truckin' Rock
1. Fight The Monster
2. Me & Mr. Beam
3. The Nightmare Ain't Over
4. Passing Lane Blues
5. S.B.F. Anthem
6. Been Too Long
7. The Drag
8. On The Run
9. Twice Betrayed
10. The Age Ov Kosmotaur
11. The Song About Drinkin', Smokin', Rollin', Rockin' And Basically Doin' It All Wrong
12. Never Enough
Premiera 23.09 w PL, później w Europie i USA
Muzyka taka jak w tytule
Już niedługo jakiś singielek do odsłuchu
2. Me & Mr. Beam
3. The Nightmare Ain't Over
4. Passing Lane Blues
5. S.B.F. Anthem
6. Been Too Long
7. The Drag
8. On The Run
9. Twice Betrayed
10. The Age Ov Kosmotaur
11. The Song About Drinkin', Smokin', Rollin', Rockin' And Basically Doin' It All Wrong
12. Never Enough
Premiera 23.09 w PL, później w Europie i USA
Muzyka taka jak w tytule
Już niedługo jakiś singielek do odsłuchu
A klip jakiś będzie?
Tak w ogóle to tytuł jest rozczarowujący
Pewnie każdy myślał, że będzie "V.I.C.I"...
_________________
http://www.lastfm.pl/user/DarkEst85
https://lubimyczytac.pl/profil/2062500/Est85
Tak w ogóle to tytuł jest rozczarowujący
Pewnie każdy myślał, że będzie "V.I.C.I"...
_________________
http://www.lastfm.pl/user/DarkEst85
https://lubimyczytac.pl/profil/2062500/Est85
- Bartek (BD)
- Posty: 1780
- Rejestracja: czw sty 01, 1970 12:00 am
- SwordMaster
- Posty: 4148
- Rejestracja: czw sty 01, 1970 12:00 am

