Cain's Offering - Stormcrow
Moderatorzy: piciu6, Sanctified
Cain's Offering - Stormcrow
Pozdrowienia z krainy radosnych patatajów. Za sitkiem Timo Kotipelto ze Stratovarius, na gitarce pomyka Jani Liimatainen z Sonata Arctica. Na klawiszach dołączył Jens Johasson. Festyn pełną parą, ale lato idzie i zabawić czasem też się trzeba. Jeśli komuś podszedł debiut, to ten krążek też wejdzie bez popity. Żadnego zaskoczenia nie ma, w końcu to zlepek Stratovariusa i SA, ale słucha się dobrze, a i jest do czego tupnąć.
01. Stormcrow
02. The Best Of Times
03. A Night To Forget
04. I Will Build You A Rome
05. Too Tired To Run
06. Constellation Of Tears
07. Antemortem
08. My Heart Beats For No One
09. I Am Legion
10. Rising Sun
11. On The Shore
12. Child Of The Wild
FB:
http://www.facebook.com/cainsoffering
"Stormcrow":
http://www.youtube.com/watch?v=Aixp4ENDtUc
01. Stormcrow
02. The Best Of Times
03. A Night To Forget
04. I Will Build You A Rome
05. Too Tired To Run
06. Constellation Of Tears
07. Antemortem
08. My Heart Beats For No One
09. I Am Legion
10. Rising Sun
11. On The Shore
12. Child Of The Wild
FB:
http://www.facebook.com/cainsoffering
"Stormcrow":
http://www.youtube.com/watch?v=Aixp4ENDtUc
- SwordMaster
- Posty: 4148
- Rejestracja: czw sty 01, 1970 12:00 am
- pan_Heathen
- Posty: 9156
- Rejestracja: czw sty 01, 1970 12:00 am
