Dowcipy, śmieszne zdjęcia, linki, itp

Dowcipy, anegdoty, zabawne historyjki, śmieszne zdjęcia, teksty i strony WWW. Śmiejcie się do rozpuku!

Moderatorzy: piciu6, Sanctified

Merin
Posty: 99
Rejestracja: czw sty 01, 1970 12:00 am

Post autor: Merin »

haha, smieszne! ja polecam to:
http://www.geradts.com/anil/ij/vol_006_ ... r005/4.jpg
_________________
Talk not to me of blasphemy, man; I'd strike the sun if it insulted me.
. . . from hell's heart I stab at thee; for hate's sake I spit my last breath at thee.
Awatar użytkownika
Kirk
Posty: 6993
Rejestracja: czw sty 01, 1970 12:00 am

Post autor: Kirk »

I co w tym śmiesznego?
Merin
Posty: 99
Rejestracja: czw sty 01, 1970 12:00 am

Post autor: Merin »

a kto napisal ze to ma byc smieszne, jestes nieludzki, jesli szukasz w czyms takim czegos smiesznego....
ivanhoe wkleil cos nie wiem po co to ja tez
_________________
Talk not to me of blasphemy, man; I'd strike the sun if it insulted me.
. . . from hell's heart I stab at thee; for hate's sake I spit my last breath at thee.
Awatar użytkownika
Kirk
Posty: 6993
Rejestracja: czw sty 01, 1970 12:00 am

Post autor: Kirk »

Merin pisze:a kto napisal ze to ma byc smieszne
Zapoznaj się z tytułem tematu oraz nazwą działu.
Merin
Posty: 99
Rejestracja: czw sty 01, 1970 12:00 am

Post autor: Merin »

no ale pomyslalem, ze skoro ivanhoe wkleja niesmieszne linki to ja tez moge
_________________
Talk not to me of blasphemy, man; I'd strike the sun if it insulted me.
. . . from hell's heart I stab at thee; for hate's sake I spit my last breath at thee.
Awatar użytkownika
firesoul
Posty: 7121
Rejestracja: czw sty 01, 1970 12:00 am

Post autor: firesoul »

sarcofagowi to jakoś lepiej wychodziło...
Merin
Posty: 99
Rejestracja: czw sty 01, 1970 12:00 am

Post autor: Merin »

czyli nie jestem oryginalny, byl ktos przede mna
_________________
Talk not to me of blasphemy, man; I'd strike the sun if it insulted me.
. . . from hell's heart I stab at thee; for hate's sake I spit my last breath at thee.
Awatar użytkownika
firesoul
Posty: 7121
Rejestracja: czw sty 01, 1970 12:00 am

Post autor: firesoul »

Problem nie polega na braku oryginalności tylko polotu i błyskotliwości. Sarcofag to ma a Ty nie i dlatego te próby naśladownictwa wypadają po prostu dość rozpaczliwie
Merin
Posty: 99
Rejestracja: czw sty 01, 1970 12:00 am

Post autor: Merin »

tyle, ze ja nie czytalem co pisal sarcofag, wiec trudno mowic o nasladownictwie
poza tym tak jak piciu mam zly dzien
_________________
Talk not to me of blasphemy, man; I'd strike the sun if it insulted me.
. . . from hell's heart I stab at thee; for hate's sake I spit my last breath at thee.
Awatar użytkownika
firesoul
Posty: 7121
Rejestracja: czw sty 01, 1970 12:00 am

Post autor: firesoul »

Tutaj może nie czytałeś ale ogólnie jesteś dość dobrze uświadomiony co i jak pisze sarcofag, więc trudno mówić o nieznajomości jego stylu

Wróć do „Humor”