16 - Bridges To Burn

Krążki killerskie i kompromitujące. Oryginalne i wtórne. Przełomowe i te, które duch czasów przegapił. Dyskutujcie bez wytchnienia.

Moderatorzy: piciu6, Sanctified

Merin
Posty: 99
Rejestracja: czw sty 01, 1970 12:00 am

16 - Bridges To Burn

Post autor: Merin »

Nie wiem czy interesuja was takie klimaty, ale co mi tam.
Mocarny stoner z hameryki. Ciezkie, zbasowane brzmienie dodaje charakteru numerom, ktore same w sobie maja sporo pazura. Plyta ma lepsze i gorsze momenty, ale calosciowo, wg. mnie, zjada ostatnie High On Fire. Skusi sie ktos by posluchac?
_________________
Talk not to me of blasphemy, man; I'd strike the sun if it insulted me.
. . . from hell's heart I stab at thee; for hate's sake I spit my last breath at thee.
Awatar użytkownika
Bartek (BD)
Posty: 1780
Rejestracja: czw sty 01, 1970 12:00 am

Re: 16 - Bridges To Burn

Post autor: Bartek (BD) »

Merin pisze:Nie wiem czy interesuja was takie klimaty, ale co mi tam.Mocarny stoner z hameryki. Ciezkie, zbasowane brzmienie dodaje charakteru numerom, ktore same w sobie maja sporo pazura. Plyta ma lepsze i gorsze momenty, ale calosciowo, wg. mnie, zjada ostatnie High On Fire. Skusi sie ktos by posluchac?
Daj namiary na MySpace, ich stronę i takie tam.
Merin
Posty: 99
Rejestracja: czw sty 01, 1970 12:00 am

Post autor: Merin »

http://profile.myspace.com/index.cfm?fu ... D=10725231
_________________
Talk not to me of blasphemy, man; I'd strike the sun if it insulted me.
. . . from hell's heart I stab at thee; for hate's sake I spit my last breath at thee.
Awatar użytkownika
Meltorm
Posty: 3723
Rejestracja: czw sty 01, 1970 12:00 am

Post autor: Meltorm »

Takie se. High On Fire kosi ich klimacikiem. Wokal kiepski, jakiś młodziak chyba. Myspace mnie nie zachęcił, może innym podejdzie.
Merin
Posty: 99
Rejestracja: czw sty 01, 1970 12:00 am

Post autor: Merin »

lol
_________________
Talk not to me of blasphemy, man; I'd strike the sun if it insulted me.
. . . from hell's heart I stab at thee; for hate's sake I spit my last breath at thee.
Awatar użytkownika
piciu6
Posty: 14885
Rejestracja: czw sty 01, 1970 12:00 am

Post autor: piciu6 »

no wokal jest źaden ,fakt , a reszta mocarna ,teź fakt , ale przelatuje bez śladu .
_________________
http://www.zbychowka.eu/
https://www.facebook.com/pages/Zbych%C3 ... 6680871283
Merin
Posty: 99
Rejestracja: czw sty 01, 1970 12:00 am

Post autor: Merin »

lepiej posluchajcie najlepszego na plycie Flake
_________________
Talk not to me of blasphemy, man; I'd strike the sun if it insulted me.
. . . from hell's heart I stab at thee; for hate's sake I spit my last breath at thee.
Awatar użytkownika
piciu6
Posty: 14885
Rejestracja: czw sty 01, 1970 12:00 am

Post autor: piciu6 »

Merin pisze:lepiej posluchajcie najlepszego na plycie Flake
jak się uda , bo ja tylko pejsa znam .
_________________
http://www.zbychowka.eu/
https://www.facebook.com/pages/Zbych%C3 ... 6680871283
Merin
Posty: 99
Rejestracja: czw sty 01, 1970 12:00 am

Post autor: Merin »

ja nie znam, nie znam tez asfalta, ale znam pedalow paru
_________________
Talk not to me of blasphemy, man; I'd strike the sun if it insulted me.
. . . from hell's heart I stab at thee; for hate's sake I spit my last breath at thee.
Awatar użytkownika
piciu6
Posty: 14885
Rejestracja: czw sty 01, 1970 12:00 am

Post autor: piciu6 »