Znaleziono 91 wyników

autor: Merin
śr mar 18, 2009 11:19 am
Forum: Metalowy światek
Temat: Attila C.
Odpowiedzi: 34
Odsłony: 81

czy on czyta z kartki?
_________________
Talk not to me of blasphemy, man; I'd strike the sun if it insulted me.
. . . from hell's heart I stab at thee; for hate's sake I spit my last breath at thee.
autor: Merin
sob mar 14, 2009 11:05 am
Forum: Zespoły
Temat: Fortress
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 20

<t>w sumie swietna muza na koncerty, fajni goscie, tylko niech sie jeszcze zdecyduja co do konca chca grac i za pare lat beda sila<br/>
_________________<br/>
Talk not to me of blasphemy, man; I'd strike the sun if it insulted me.<br/>
. . . from hell's heart I stab at thee; for hate's sake I spit ...
autor: Merin
sob mar 14, 2009 9:30 am
Forum: Płyty
Temat: Wolf - Ravenous (2009)
Odpowiedzi: 212
Odsłony: 532

<t>sluchaj, Bartek, jak chcesz swoim pisarstwem kogos zarazic to dawaj linki do opowiadan, ale jak ktos chce recke przeczytac to srednio sie widzi czytanie takich historyjek<br/>
_________________<br/>
Talk not to me of blasphemy, man; I'd strike the sun if it insulted me.<br/>
. . . from hell's ...
autor: Merin
czw mar 05, 2009 9:16 am
Forum: Zespoły
Temat: Witchking
Odpowiedzi: 130
Odsłony: 319

lubisz Witchking prawda? zrob chlopakom przysluge i zmien awatara.
_________________
Talk not to me of blasphemy, man; I'd strike the sun if it insulted me.
. . . from hell's heart I stab at thee; for hate's sake I spit my last breath at thee.
autor: Merin
czw lut 19, 2009 12:18 pm
Forum: Zespoły
Temat: Stos
Odpowiedzi: 41
Odsłony: 122

nie, nie, wtedy dorobilbym okulary
_________________
Talk not to me of blasphemy, man; I'd strike the sun if it insulted me.
. . . from hell's heart I stab at thee; for hate's sake I spit my last breath at thee.
autor: Merin
śr lut 18, 2009 3:17 pm
Forum: Humor
Temat: Dowcipy, śmieszne zdjęcia, linki, itp
Odpowiedzi: 1389
Odsłony: 3417

nie wiem o czym mowisz
_________________
Talk not to me of blasphemy, man; I'd strike the sun if it insulted me.
. . . from hell's heart I stab at thee; for hate's sake I spit my last breath at thee.
autor: Merin
śr lut 18, 2009 3:08 pm
Forum: Humor
Temat: Dowcipy, śmieszne zdjęcia, linki, itp
Odpowiedzi: 1389
Odsłony: 3417

<t>tyle, ze ja nie czytalem co pisal sarcofag, wiec trudno mowic o nasladownictwie<br/>
poza tym tak jak piciu mam zly dzien<br/>
_________________<br/>
Talk not to me of blasphemy, man; I'd strike the sun if it insulted me.<br/>
. . . from hell's heart I stab at thee; for hate's sake I spit my last ...
autor: Merin
śr lut 18, 2009 3:07 pm
Forum: Płyty
Temat: 16 - Bridges To Burn
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 55

to dobra plytka na taki nastroj, dodaje energii, niczym red bull lub inny tego typu napoj izotoniczny
_________________
Talk not to me of blasphemy, man; I'd strike the sun if it insulted me.
. . . from hell's heart I stab at thee; for hate's sake I spit my last breath at thee.
autor: Merin
śr lut 18, 2009 2:57 pm
Forum: Płyty
Temat: 16 - Bridges To Burn
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 55

nie uwazacie, ze to bylo zabawne?
dobra juz nie bede
_________________
Talk not to me of blasphemy, man; I'd strike the sun if it insulted me.
. . . from hell's heart I stab at thee; for hate's sake I spit my last breath at thee.
autor: Merin
śr lut 18, 2009 2:55 pm
Forum: Humor
Temat: Dowcipy, śmieszne zdjęcia, linki, itp
Odpowiedzi: 1389
Odsłony: 3417

czyli nie jestem oryginalny, byl ktos przede mna
_________________
Talk not to me of blasphemy, man; I'd strike the sun if it insulted me.
. . . from hell's heart I stab at thee; for hate's sake I spit my last breath at thee.